logo logo
BMW 530i V8 218KM *Klasyk* *Odrestaurowany* 1-Właściciel, Serwis BMW! 53 000 pln

BMW 530i V8 218KM *Klasyk* *Odrestaurowany* 1-Właściciel, Serwis BMW!

bmw
  • MarkaBMW
  • ModelSeria 5
  • Rok produkcji1992
  • Przebieg328 000
  • Pojemność skokowa2997
  • Moc218
  • Typ paliwaBenzyna
  • SkrzyniaManualna
  • Typ nadwoziaSedan
  • StanUżywane / Importowany
  • Kolor
    Bordowy
  • FinansowanieTak
  • Wynajem (oferta nie będzie wyświetlać się na stronie głównej)Tak
  • NapędNa tylne koła
  • Kraj pochodzeniaNiemcy
  • Zarejestrowany wPolska
  • Pierwszy właścicielTak
  • BezwypadkowyTak
  • Serwisowany w ASOTak
  • Liczba miejsc5
  • Liczba drzwi4
  • MetalikTak
  • PerłowyTak
  • Unikalny numer oferty86
Zapytaj o pojazd

FORMULARZ

* E-mail
Telefon
* Treść pytania* Przepisz kod który jest obok (captcha)
6400
Wyślij zapytanie
KONTAKT MOBILNY
 Zadzwoń  SMS  Dojedź do auta
UDOSTĘPNIJ:

OPIS

Ten konkretny egzemplarz pochodzi z Naszej prywatnej kolekcji.
Poniżej kilka słów o tym pięknym BMW...

BMW 530i E34
Rocznik: 1992
Przebieg: 328000 km
Pojemność: 2997 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 218 KM

Cena: 53000 PLN

Wyposażenie:
Data produkcji: 30.10.1992 r.
Pierwsza rejestracja: 22.06.1994 r.
Pojemność silnika: 2997cm3 V8 218 KM

– zawieszenie M-Technik
– alufelgi 17′ oryginalne BBS RS + opony letnie,
– alufelgi 16′ BMW + Opony letnie,
– felgi 16′ + opony zimowe,
– piękny i unikatowy kolor,
– fotele skórzane,
– fotele przednie podgrzewane,
– fotele przednie pompowane,
– szyberdach elektryczny,
– radio BMW BUSINESS,
– ABS,
– klimatyzacja automatyczna 2-strefowa,
– 4x el. szyby,
– lusterka boczne regulowane elektrycznie,
– airbag x4,
– autoalarm,
– centralny zamek,
– uchwyty na kubki z przodu,
– podłokietnik,
– halogeny,
– regulowana kierownica,
– tylne siedzenia dzielone i rozkładane,
– komplet kluczy x2,

BMW miało tylko jednego użytkownika od nowości. W ostatnich 2 latach zmieniało się 3 właścicieli, wszyscy odkupowali auto z zamiarem zarobku na nim.

Ja kupiłem je w styczniu 2020 r. i od tamtej pory wykonałem w nim sporo prac, aby doprowadzić go stanu, w którym się obecnie znajduje.
W aucie wymieniłem przednie błotniki i kompletne oba progi na nowe galwanizowane. Poprzednie korodowały. Na dołach drzwi również była korozja, więc zostało to naprawione. Podwozie jest całkowicie wyczyszczone i zabezpieczone przed korozją. Nałożone są 2 warstwy ochronne plus na koniec bezbarwna warstwa lakieru, żeby spód nie robił się szary, tylko pozostał czarny.

Wymieniłem wszystkie listwy boczne na drzwiach (środkowe i dolne) na oryginalne BMW, bardzo duży koszt bo po rabatach wyszło ponad 2.000 zł.
Po lakierowaniu postawiłem auto na 3-stopniową polerkę lakieru, po czym został położony profesjonalny wosk z zabezpieczeniem na 2 lata.
Mechanicznie po sprawdzeniu wymieniłem jedynie akumulator na nowy i pompę paliwa.
Dodatkowo auto było u elektromechanika, ponieważ miało pobór prądu, zostało to naprawione.
Prąd pobierała lampka w bagażniku i wyświetlacz od komputera.

Oryginalnie auto kupiłem na aluminiowych felgach 16 z oponami letnimi i stalowymi felgami 16 z oponami zimowymi.
Dokupiłem alu BBS widoczne na zdjęciach. Felgi są oryginalne, nie żadne chińczyki, dodatkowo w pierwszym lakierze, nigdy nie lakierowane ani nie prostowane. Założyłem nowe opony Continental i dystanse firmy RR CUSTOMS.

Środek został tylko delikatnie odświeżony, poprawiony został wygląd skór w profesjonalnej firmie. Wymieniłem gałkę zmiany biegów, wszystkie mieszki od gałki, ręcznego. Dodatkowo założone są nowe znaczki na masce i pokrywie bagażnika. Jeszcze nie odkleiłem folii ;P
Wszystko oczywiście nowe kupowane w salonie BMW. Na wszystkie te rzeczy posiadam faktury.

Posiadam komplet dokumentów, tj. książka serwisowa, faktury ze wszystkich nawet najmniejszych napraw poprzedniego właściciela, wraz z fakturą zakupu auta.
Samochód przez pierwsze 2 lata był autem demo w salonie BMW w Niemczech. Pierwszym właścicielem jest BMW, następnie w 1994 roku zakupił go jedyny użytkownik.
Właściciel auta nawet spinał faktury za paliwo i wyliczał sobie średnie spalanie – widać, że pasjonat.

Auto kupiłem jako bezwypadkowe, jedyna rzecz, która była robiona w Niemczech, to tylny lewy błotnik był lakierowany, posiadał rysę. Są zdjęcia z naprawy oraz wycena dekry i faktura na naprawę w ASO BMW.
Łączny koszt tego, co zainwestowałem w to auto, to prawie 25.000 zł.
Przebieg auta 328.000 km.
Do 327.000 km jest ciągiem prowadzona historia w ASO BMW.
Auto świeżo po wymianie oleju również w ASO BMW w Gdańsku.

Z rzeczy, które trzeba naprawić, aczkolwiek jest duża szansa, że już nie długo zostaną przeze mnie zrobione to:
- Wydech (jest trochę skorodowany)
- Tapicerka (wymaga drobnych poprawek; odklejają się w kilku miejscach boczki; podsufitka też delikatnie się odkleja)

W razie pytań można do mnie zadzwonić.

Dariusz Kosecki
Telefon: +48 696 722 101
Miejscowość: Gdańsk

WYPOSAŻENIE

Podgrzewany fotel kierowcy Podgrzewany fotel kierowcyElektryczne szyby przednie Elektryczne szyby przednieElektryczne szyby tylne Elektryczne szyby tylneLampy przeciwmgielne Lampy przeciwmgielneWspomaganie kierownicy Wspomaganie kierownicyABS ABSESP ESPPoduszka powietrzna kierowcy Poduszka powietrzna kierowcyPoduszka powietrzna pasażera Poduszka powietrzna pasażera
Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń +48 696-722-101
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Jeżeli nie blokujesz plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisywanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji w polityce prywatności
Potrzebujesz taki portal? Napisz do nas! 44fox.com
BACKGROUND IMAGE
SOCIAL MEDIA